Çarşamba, Ağustos 4, 2021

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Paris markası olan Lancome, parfümleri ile zaten kadınların gözdesi. 2005 yılında çıkardığı Hypnose Edp bu gözdelerden biri. Şişesi bile almanız için dürtülerinizi uyandırmaya yetiyor. Ancak burada belirtmem gereken bir nokta var. EDP ile EDT ve hatta EDC dediğimiz kavramlar parfümler için kullanılıyor ve aynı anlama da gelmiyor. EDC günümüzde neredeyse yok denecek kadar bir kavram. Ancak EDP ve EDC sürekli duyduğumuz kavramlar.

Peki, nedir bunlar? EDP’nin açılımı Eau De Parfume ve yoğunluk olarak en fazla koku veren parfüm çeşidi. EDT’nin açılımı ise Eau de Toilette ve yoğunluk olarak ikinci sırada yani orta yoğunlukta koku veren bir çeşit. Lancome Hypnose EDP almadan önce dikkat edilmesi gereken bir husus bu EDP kavramı. Çünkü firma EDP ile EDT’i pek doğru kullanamamış. Kullanıcılar EDP’nin daha az yayılma alanı olduğunu söylüyor.

Lancome Hypnose Notaları

Kadın parfümü olarak karşımıza çıkan Lancome Hypnose oldukça sadece bir parfüm. Yoğun fakat az malzemeler kullanılmış. Bu da parfümün sizi yormayacağı anlamına geliyor. Öyle ki bazı parfümlerin akorları fazlasıyla yoğun olduğu için neredeyse başımızı dahi ağrıtıyor. Ancak Hypnose’de böyle bir sıkıntı yok.

Üst notasında tutku meyvesi –diğer adıyla çarkıfelek meyvesi- ve yasemin; orta notada gardenya ve vetiver; alt notada ise sadece vanilya bulunuyor. Malzemelerinden de son derece sade bir parfüm olduğunu belli eden Hypnose, odunsu oryantal grubuna giriyor. Cazibesini kullanmayı bilen kadınlar için yaratılmış, duygusal bir parfüm adeta.

Parfümün açılışına gelirsek ferah bir şey beklemeyin. Başlarda bizi biraz yoğun biraz tatlımsı meyve aromaları selamlıyor. Ama çok uzun sürmüyor tabii ki. Bizi bunaltacak kadar değil, yani. Ardından yavaş yavaş çiçek kokusu almaya başlıyoruz. Buralarda karşımıza yasemin çıkıyor. Artık inceden ferahlamaya başlıyor diyebiliriz. Kapanışta ise artık vanilya bizi karşılamaya başlıyor. Yasemin biraz daha etkisini sürdürürken vanilya ağırlıklı son basamak bizi boğmuyor fakat ferahlatmıyor da.

Genel olarak tatlımsı ve hoş bir kokusu olan Hypnose, bayan parfüm önerisi olarak düşünmeden verebileceğim bir eser.

Lancome Hypnose Şişesi

Bugüne kadar çok farklı tarzda yapılmış parfüm şişesi tasarımları gördük. Topuklu ayakkabı şeklinde şişesi olan parfümler mevcut mesela. Onların yanında Hypnose’nin şişesi biraz klasik kalıyor olabilir ama ben fazlasıyla beğendim ve bana biraz eksantrik geldi.

Kıvrımlı detaylara sahip olan şişe, parfüm tanıtımlarında dedikleri gibi cazibeli bir kadını anlatıyor. Ve bunun yanı sıra duygusal bir ruhu da betimliyor. Kadınsılığın bahşetmiş olduğu ince bir beden ve nazik bir ruh ile birleşmiş. Şişe tam olarak bunu anlatıyor, diyebilirim ve ben bu açıdan gerçekten etkilendim.

Ayrıca resmi sitede şişe için şu sözler kullanılmış: “Işıkta parıldayan eğrileri ve yüzeyleri olan zarif kristal şişe, Kimono’suna sarılmış bir Japon kadından ilham alıyor. Işığı enerjiye çeviren cam üzerine oyulmuş bir mücevher.” Çok havalı ve sentetik gelen bu cümleler parfümden bir kez daha etkilenmenizi sağlıyor.

Lancome Hypnose EDP 75 ml Kullanıcıları

Lancome Hypnose’nin EDP kullanıcıları yukarıda da belirttiğim gibi EDT’nin daha yoğun olduğunu vurgulamış. Ancak şöyle de bir gerçek var. Bu şekilde özenle üretilen pahalı markaların parfümleri zaten fazla yoğun oluyor, aslında. Yani burada daha az yoğunu seçmek başınızı ağrıtmayan rahat bir seçenek olacağı için EDP almakta fayda var.

Bunların dışında şişesinden de genç kadınları betimlediği belli olan parfümün yaş aralığı 18 – 50 olabilir. Günlük kullanımda ise nasıl kullanmak istediğiniz tamamen size kalmış. Gündüz veya gece istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Yalnız mevsimlere dikkat. Kullanıcılar Lancome Hypnose’nin İlkbahar aylarına daha uygun olduğunu düşünüyor.

LANCOME HYPNOSE EDP 75ML BAYAN

Fiyatı İncele

En uygun fiyat teklifleri

- A word from our sposor -

spot_img

Lancome Hypnose EDP 75 ml Yorumları